The most Famous Brand Sponsors Prestigious industry Awards

The most famous brand, the Ritz Club London, confirmed sponsorship for the 9th International Gaming Awards the biggest and the best gaming industry charity event taking place on 1 February 2016 in London.

Clever Duck Media are delighted to announce The Ritz Club as a Sponsor for the 9th International Gaming Awards Ceremony (IGA). Colin Thompson organizer of The IGA commented: „We are overjoyed to welcome support of The Ritz Club, working with such an historical, majestic and trusted brand means that the International Gaming Awards will be able to flourish as we celebrate excellence and at the same time support well deserving charities.“

The Ritz Club, a name known the world over. The club is without doubt, one of the most luxurious and exclusive private member’s club to be found anywhere in the world. The Ritz name alone assures you of nothing but the best; from the most exclusive membership to the friendliest reception, the finest food and drink enjoyed in the utmost comfort, the highest levels of opulence – and, of course, the greatest gaming experience.

The International Gaming Awards Nominations will close on 18 October 2015. IGA invites industry stars to submit nominations for 9th International Gaming Awards, celebrating creativity and innovation in the gaming industry.

Hinweis: ISA-GUIDE veröffentlicht auf Ihrem Internet-Portal verschiedene Artikel, Analysen, Kolumnen, Reportagen, Publikationen, Urteile, Interviews und Nachrichten, die aus unterschiedlichen Quellen stammen. Verantwortlich für den Inhalt ist allein der Autor.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

Sie stimmen mit der Nutzung der Kommentarfunktion zu, dass Sie diese nicht zur Veröffentlichung von bewusst falschen und/oder unzutreffenden, missbräuchlichen, vulgären, obszönen, sexuell orientierten oder auf andere Weise rechtsverletzenden Beiträgen nutzen. Sie stimmen weiterhin zu, diese Plattform nicht zum Zwecke der Werbung zu nutzen und keine fremden, urheberrechtlich geschützen, Inhalte zu veröffentlichen. Links/Verweise auf Seiten die in Deutschland nicht konzessioniertes Glücksspiel anbieten sind ebenfalls unzulässig. Die maximale Länge eines Kommentares liegt derzeit bei 500 Wörtern.
Werbung